cropped-cropped-Germar_logo-tt.png

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine GERMAR so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino GERMAR.si (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje GERMAR d.o.o., Keleminova ulica 26, 2000 Maribor, matična številka: 3883302000, davčna številka: SI11645610, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali GERMAR).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine GERMAR pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med GERMAR in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe GERMAR d.o.o..

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih GERMAR d.o.o..

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik/prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a)      identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično številko);
b)      kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
c)      bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
d)      dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
e)      pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
f)       jasno in nedvoumno določene cene s prikazom ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
g)      način plačila in dostave;
h)      časovno veljavnost ponudbe;
i)       rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in kolikšen je strošek kupca za vračilo izdelka;
j)        postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino GERMAR prek elektronske pošte postane obiskovalec gost GERMAR, s potrjeno registracijo v spletno trgovino GERMAR pa postane član GERMAR. Tako gost kot član GERMAR (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini GERMAR.

Načini plačila

GERMAR omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*
  • z nakazilom na račun GERMAR po ponudbi/predračunu**
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)
  • z Diners club kartico do 36 obrokov

Kartično plačilo ob dostavi je možno:

  • Pošta Slovenije – stranka lahko s kartico plača ob prevzemu paketa na Pošti Slovenije. V primeru, da prejme paket na dom, lahko (v večjih mestih) preveri direktno pri pošti, ki ji dostavi paket, preveri ali je možno plačili s kartico direktno pri dostavljalcu. Stranka lahko pokliče tudi pomoč za stranke Pošte Slovenije, kjer pridobi te informacije. Tudi v manjših krajih je ta možnost na voljo, svetujemo le, da stranka kontaktira Pošto Slovenije, kjer ji zaupajo podatek, če je možno plačilo s kartico ali le z gotovino.

Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@germar.si.

Izdaja računa

GERMAR po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost – vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda neposredno preko GERMAR ali preko e-poštnega naslova info@germa.si ali pisno na naslov ponudnika: GERMAR d.o.o, Keleminova ulica 26, 2000 MARIBOR. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo. Ponudnik nudi tudi možnost izvensodnega reševanja sporov in drugih pravnih sredstev, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihovi dostopnosti. (43b. člen ZVPot).

Če sporazumna rešitev ni možna, se za rešitev spora uporabi stvarno pristojno sodišče v Mariboru.

Splošni pogoji veljajo za nedoločen čas oziroma do izdaje nove verzije.